Job 6 van 48


Report this listing

Solliciteren



Administratief boekhoudkundig medewerker


Functie

Onze klant is een jong, ambitieus bedrijf dat snel zijn positie heeft verworven als de marktleider in afvalbeheer. Zij geloven in een persoonlijke aanpak voor elke klant, waarbij ze samen met hen de afvalstromen analyseren en streven naar duurzame en kostenbesparende oplossingen. Hun doelstelling is om een snelle, flexibele, en accurate service te bieden, waarbij we voortdurend evolueren om aan de behoeften van onze klanten en hun afvalproductie te voldoen. Hun kantoor is gevestigd in Dessel, en ze werken met een gedecentraliseerde operationele structuur om de milieu-impact te minimaliseren en een flexibele dienstverlening te garanderen. Functieomschrijving: Ze zijn op zoek naar een enthousiaste boekhoudkundig medewerker om hun team te versterken. In deze rol ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren van dagelijkse boekhoudkundige taken. Je zorgt ervoor dat de commerciële binnen- en buitendienstcollega's altijd toegang hebben tot up-to-date financiële gegevens, waardoor ze de klanten correct kunnen ondersteunen. Bovendien draag je bij aan een vlotte en nauwkeurige financiële rapportage. Je begint bij een groeiende KMO met een prettige werksfeer, waar je kunt rekenen op collega's met jarenlange ervaring in deze functie en sector, die je graag zullen begeleiden. We streven ook naar een gezonde balans tussen werk en privé voor al onze medewerkers. Concreet kan dit samengevat worden in onderstaand takenpakket:
  • Verwerken van aan- en verkoopfacturen
  • Opstellen van creditnota's
  • Maandelijkse facturatie
  • Dagelijkse verwerking van CODA-bestanden
  • Eerste aanspreekpunt voor boekhoudkundige vragen van klanten


Bedrijfsinformatie
Onze klant is een frisse wind in de wereld van afvalophaling. Ze maken het verschil met de grote spelers door een persoonlijke en flexibele aanpak. Het bedrijf heeft een 60-tal medewerkers en kent een mooie groei. Zo werden ze een trends gazelle. Het bedrijf zet in op duurzaamheid ook in de vloot van vrachtwagens wordt aan de emissie gedacht. In de bedrijfscultuur wordt er aan respect en betrokkenheid gedacht. Als chauffeur ben je het visitekaartje van het bedrijf dus jij maakt het verschil. Is dit de job waar jij naar op zoek bent?

Jouw profiel

Voor de job als administratief boekhoudkundig medewerker zijn wij op zoek naar onderstaand profiel:
  • Een diploma in een boekhoudkundige richting (zowel secundair als hoger onderwijs) en/of een eerste ervaring in een soortgelijke functie
  • Sterke communicatieve vaardigheden en bereidheid om constructief in dialoog te gaan met stakeholders
  • Klantgerichtheid en het vermogen om klantgericht te denken
  • Bekendheid met MS Office, bij voorkeur ervaring met MS Dynamics (Navision) is een pluspunt
  • Ambitie en motivatie om samen met ons te groeien en te slagen
  • Medewerkers leiden en opvolgen: Financiële functies
  • Medewerkers leiden en opvolgen: Logistieke functies
  • Medewerkers leiden en opvolgen: Commerciële functies
  • Medewerkers leiden en opvolgen: Boekhoudkundige functies
  • De begroting van de organisatie opstellen, voorleggen aan de leidinggevende instanties en aanpassingen uitvoeren
  • Toezicht houden op en coördineren van de beheerscontrole en de interne audit (evaluatie van de financiële risico's, validatie van fiscale keuzes, ...)
  • Toezicht houden op en coördineren van de werking van de diensten, de juridische advisering inzake geschillen en financiële constructies
  • Activiteiten uitvoeren: Onderhandeling met financiers (uitvoering van overeenkomsten, ...)
  • Activiteiten uitvoeren: Beheer van dienstreizen
  • Activiteiten uitvoeren: Oplossing van geschillen
  • Toezicht houden op het beheer van de liquiditeiten
    Aanbevelingen aan leidinggevenden doen over de toekenning van financiële middelen
  • Activiteiten uitvoeren: Relatiebeheer met de leveranciers, de fiscale diensten en de financiële tussenschakels (banken, verzekeringen, ...)
  • Activiteiten uitvoeren: Beheer van het roerend en onroerend vermogen
  • De evolutie van de financiële resultaten van de organisatie opvolgen
    Het financieringsplan opstellen
  • Toezicht houden op het personeelsbeleid van de organisatie (lonen, opleidingen, aanwervingen, …)
  • De behoeften aan informatiesystemen bepalen en de ontwikkeling van nieuwe informatiesystemen sturen
  • Inningsprocedures van vorderingen bepalen en uitvoeren
  • Medewerkers leiden en opvolgen: Human Resources
  • Procedures voor het administratieve en financiële beheer, indicatoren voor de opvolging van de activiteit en rapportering aan de directie, bepalen en opstarten

Aanbod

Voor de vacature als administratief boekhoudkundig medewerker kan je rekenen op:
  • Een mooie verloning en toffe collega's met op vrijdag een gezellige afsluit van de week
  • Kantoor met eigen barretje, opties tot doorgroeien en meer verantwoordelijkheid

Solliciteren

ANNEBETH CLAES
003211510130

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht